Klantenservice

“Voor al je vragen over je huid, onze producten of je bestelling.”

olivida wave white

Veelgestelde vragen

Direct een antwoord op jouw vraag.

Wanneer worden mijn producten verzonden

Dagelijks verwerken wij om 17:00 alle pakketjes en zorgen we dat ze op tijd bij Post NL afgeleverd worden. Als je voor 17:00 besteld wordt het dezelfde dag nog verstuurd en heb je het de volgende dag al in huis.

Ik wil mijn bestelling annuleren of aanpassen. Kan dat?

Dat kan zeker. We doen er alles aan om jou de juiste skincare te leveren, dus je bestelling aanpassen kan ook! Heb je jouw bestelling al geplaatst en wil je deze annuleren of iets wijzigen. Neem dan contact op met de klantenservice via de livechat op de webshop.

Krijg ik een track & trace code?

Ja, je krijgt bij ons altijd een track & trace code van je pakketje. Zo kun je zelf gemakkelijk je bestelling volgen!

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor bestellingen onder de € 40,- zijn € 6,56. Dit is het standaard tarief van Post NL. Boven de € 40,- betalen wij de verzendkosten voor jou en heb jij dus gratis verzending.

Krijg ik een track & trace code?

Ja, je krijgt bij ons altijd een track & trace code van je pakketje. Zo kun je zelf gemakkelijk je bestelling volgen! Deze krijg je per mail toegestuurd nadat je pakketje verzonden is.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons gemakkelijk betalen via iDeal, Creditcard, PayPal, Apple Pay en Bancontact. Je kunt niet achteraf of op factuur betalen.

Hoe kiezen jullie een product bij een huidtype?

Alle producten worden op basis van de ingrediënten en de werkzame stoffen aan verschillende huidtypes toegewezen. Op deze manier maken we het voor jou zo makkelijk mogelijk. Hierin hebben wij onze eigen kennis gecombineerd met het advies van de merken zelf.

Kan ik met alle producten tegelijkertijd beginnen?

Iedere huid is uniek. Het is daarom belangrijk genoeg informatie te verzamelen voordat je de producten gebruikt. Wij leveren bij elk product advies, hebben complete skincare routines voor je klaar staan en je kan persoonlijk contact opnemen met een van onze experts via de livechat. Begin nooit zomaar met het gebruik van de producten, zorg dat je weet wat je doet.

Wat is de houdbaarheidsdatum van de producten?

Alle producten zijn minimaal 12 maanden houdbaar. De exacte houdbaarheidsdatum staat altijd op de verpakking aangegeven.

Welke reacties kunnen er ontstaan op mijn huid na het gebruik van de producten?

Tijdens het gebruik kan een lichte tinteling en of roodheid ontstaan. Gedurende de eerste week kan je huid wat droog aanvoelen en gaan schilferen. Maak je geen zorgen! Dit is een normale reactie.

De celdeling in je huid wordt gestimuleerd en dode huidcellen schilferen af. Volg ten alle tijde de instructies van het product. Producten die tintelen bevatten werkstoffen die opgebouwd moeten worden. Twijfel je nog ergens over? Neem dan contact op met de klantenservice via de livechat. Een van onze experts helpt je graag verder!

Wat is jullie retourbeleid?

Ons retourbeleid is eigenlijk erg simpel. Wij willen voor iedereen de skincare leveren die het beste bij hem of haar past. Daarom doen wij niet moeilijk over retouren. Heb je per ongelijk het verkeerde product besteld? Geen probleem. Je kunt bij ons tot wel 60 dagen na je bestelling retouren indienen. Let wel op aub. De producten zijn verzegeld en deze kunnen wij alleen nog terugnemen mits de verzegeling niet verbroken is.

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met onze klantenservice via de livechat. We bedenken graag samen een passende oplossing.

Ik weet niet zeker welk product ik moet bestellen. Wat kan ik het beste doen?

Retouren zijn voor niemand fijn. We snappen heel goed dat ons retourbeleid een extra service bied. Toch willen we voorkomen dat er veel retouren ontstaan. Eigenlijk is retouren voor niemand leuk

  • Extra kosten voor retourzending
  • Jij moet naar het postkantoor
  • Er moet een bezorger extra kilometers maken (niet goed voor het klimaat)

En zo zijn er natuurlijk nog wel wat voorbeelden. Wat je dus het beste kunt doen is advies vragen voordat je jouw producten besteld. Dit doe je via de livechat of vraag ons gratis huidadvies aan.

Hoe kan ik een account aanmaken?

Je kunt bij ons een account aanmaken door jezelf te registreren. Dit kun je altijd doen door rechtsboven in op inloggen te klikken. Er wordt ook gevraagd of je een account wilt aanmaken tijdens het afrekenen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?

Je kunt zelf je wachtwoord resetten. Vul tijdens het inloggen je gebruikersnaam/email adres in en druk op wachtwoord vergeten. Je ontvangt spoedig een email waarin je jouw wachtwoord kunt resetten. Lukt het niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik wil mijn wachtwoord wijzigen. Hoe doe ik dat?

Je kunt je wachtwoord wijzigen door op onze webshop rechts bovenaan naar account te gaan. Klik vervolgens op accountgegevens en vul je huidige wachtwoord in. Je kunt nu een nieuw wachtwoord kiezen.

Nog vragen?

Voor elke vraag is er een antwoord.

App ons

Persoonlijk Huidadvies van Olivida

Het beste voor jou. Vraag onze aangesloten beauticians om persoonlijk huidadvies.

  • Tijdelijk gratis
  • Ontvang persoonlijk huidadvies
    van onze specialisten
  • Op maat gemaakte Skin
    Care Routines
  • Gratis verkrijgbaar bij
    Olivida First® membership

Onze aangesloten specialisten
behandelen je aanvraag persoonlijk.
Zo krijg jij een advies dat speciaal
voor jou is en vind je precies wat je zoekt.

Vind de skincare die bij jou past.

Kies je startpunt. Je kunt later nog verder filteren op al je voorkeuren.